Ako nakupovať

Doprava a platba

Zásielky obvykle expedujeme do 24 pracovných hodín po potvrdení objednávky, alebo po jej zaplatení. Kuriér GLS alebo Slovenskej pošty vás bude kontaktovať na telefónnom čísle, ktoré ste uviedli pri objednávke. Ak sa vám nebude vedieť dovolať a dohodnúť si s vami čas prevzatia, zásielku nám vráti. Samozrejme nám zaúčtuje aj poštovné od vás k nám. Opätovné poslanie je spojené s opätovným poštovným. Prosíme vás preto, aby ste uvádzali telefónne číslo, na ktorom ste skutočne zastihnuteľný. Ušetríte sebe aj nám zbytočné komplikácie a náklady za prepravu. Vopred veľmi pekne ďakujeme.

Zásielkovňa: V prípade, kdy zákazník zvolil ako dopravu osobný odber na Zásielkovni a zvolená výdajňa bude zatvorená, pošleme objednávku na najbližšiu možnú výdajňu.

POZOR! Pri prevzatí zásielky od prepravcu odporúčame vždy skontrolovať neporušenosť obalu a ak to situácia umožňuje, tak i objednaný tovar. Mechanicky poškodené zásielky nepreberajte a v prípade problémov nás okamžite kontaktujte na e-mail podpora@popstore.sk

GLS 3.29 €
Zásielkovňa 2,00 €
Slovenská pošta - na adresu 3,29 €
Platobnou kartou Zadarmo
Dobierka Zadarmo

Odstúpenie od zmluvy
Zakúpený tovar nám môžete vrátiť ak využijete práva na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od nákupu. Stačí vyplniť formulár na odstúpenie od zmluvy a tovar nám zaslať na našu adresu. Viac informácií nájdete v obchodných podmienkach v časti "Odstúpenie od kúpnej zmluvy".

Kedy nemožno tovar vrátiť?
U počítačových aj konzolových hier v prípade, keď bol porušený ich pôvodný obal.

Reklamácia
Máte problém s tovarom, ktorý ste u nás zakúpili? Navštívte našu najbližšiu predajňu alebo kontaktujte zákaznícku podporu a my vám pomôžeme problém vyriešiť. Viac informácií nájdete v obchodných podmienkach v časti "Zodpovednosť za vady a reklamácie tovaru"

Ako nás môžete kontaktovať?
Ak ste nenašli požadovanú odpoveď na Vašu otázku, môžete nás kontaktovať v pracovných dňoch v čase od 9:00 do 17:00 hod.

e-mail: podpora@popstore.sk